Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Małgorzata Leduchowska. Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Małgorzata Leduchowska. Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
3.1 z 5, podano 10 głosów

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.

„Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam.

Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, nowy i jakże inny początek.

Małgorzata Leduchowska – autor

Przeczytaj książkę «Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk» online:

Zostaw komentarz:

Możesz być zainteresowany:

Pozostań w kontakcie

Bądź na bieżąco z nadchodzącymi książkami, subskrybuj nasz cotygodniowy biuletyn:

Sprzężenie zwrotne

Biblioteka

© 2020. Your Lib. All Rights Reserved.