Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tomasz Płudowski. Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Tomasz Płudowski. Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
3.1 z 5, podano 15 głosów

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych!

Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; - szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; - odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; - omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; - zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Publikacja interesująca dla studentów dziennikarstwa i nauk politycznych, stosunków międzynarodowych, uzupełniających studiów i kursów z zakresu marketingu politycznego, reklamy politycznej. Zainteresować może socjologów i badaczy kampanii wyborczych (sondażystów). (Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa)

Przeczytaj książkę «Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych» online:

Zostaw komentarz:

Możesz być zainteresowany:

Pozostań w kontakcie

Bądź na bieżąco z nadchodzącymi książkami, subskrybuj nasz cotygodniowy biuletyn:

Sprzężenie zwrotne

Biblioteka

© 2020. Your Lib. All Rights Reserved.